Zdál se mi sen
viděl jsem Chrám
vystavěný z bílého mramoru
sloupy v soustředných kruzích
a nad nimi blankytné stropy
zkrze Boha jsem spatřil jeho sílu
sílu, skrze níž vše staví
skrze níž staví vše v nás

také viděl jsem zmar, který nastal
když jsem od něj odhlédl
viděl jsem zmar
kdy vše se bortí
a pod třesoucí se zemí
padá do propasti

já však následoval jsem cestu
kterou přede mě stavěl
kde každý krok byl těžší a těžší

na chvíli jsem zastavil
abych si odpočinul
a spatřil jsem Tebe
jak podáváš mi ruku

tápal jsem a váhal
zda učinit další krok
vyzařovalo z Tebe světlo a láska
usmála jsi se a já věděl
že jdu po správné a jediné
cestě lásky

a já Tě následoval
po úzké galerii
však bez pocitu závratě
veden Tvým světlem
ve svém srdci

když jsem se probudil,
uvědomil jsem si, že jsi Anděl
můj Anděl strážný

